REKLAMAElbląg1
REKLAMAPatrz
wydrukuj podstronę do DRUKUJ15 lipca 2020, 11:19 komentarzy 53

(Fot. materiały prasowe, zdjęcie ilustracyjne.)

Dwa zupełnie odmienne podejścia do organizacji w tym sezonie letnim imprez prezentują Iława i Ostróda. Pierwsze z miast zrezygnowało z imprez masowych, obcinając budżet na ten cel i stawiając na mniejsze formy; drugie ściąga gwiazdę za gwiazdą.

Dni Iławy 2020, które już za nami, wywołały dyskusję internautów o tegorocznej ofercie kulturalnej Iławskiego Centrum Kultury. Jak wynika z wielu wpisów, jest znacznie skromniej, niż to miało miejsce w poprzednich latach, co nie wszystkim się podoba. Miejskie władze na czele z burmistrzem Dawidem Kopaczewskim przyznają, że budżet na imprezy w tym roku został w naszym mieście znacznie ograniczony. ICK, w świetle obostrzeń związanych z koronawirusem, zrezygnowało z imprez masowych, stawiając na mniejsze formy. 

Nie wszędzie jednak tak jest. Wielu komentujących porównuje kulturalną ofertę Iławy z tą, którą przygotowali sąsiedzi. Ostróda, w przeciwieństwie do Iławy, na letniej rozrywce w tym roku nie oszczędza. Wręcz przeciwnie, w mieście będzie koncert za koncertem, a miejskie władze wraz z tutejszym ośrodkiem kultury ściągają gwiazdy. Wielu uważa, że to ryzykowna polityka, bo odbiorcy, przez epidemię, mogą zrezygnować z udziału w dużych wydarzeniach. Nie zgadza się z tym jednak Ewa Wiśniewska, dyrektor ostródzkiego centrum kultury, która przekazała nam, że jest duże zainteresowanie wejściówkami na koncerty i występy kabaretów, zwłaszcza te sierpniowe. Czy Ostróda na tym wygra, dowiemy się ostatecznie na koniec sezonu.

Poniżej porównanie. Co tego lata proponuje w kulturze i rozrywce Ostróda, a co Iława? 

OSTRÓDA

IŁAWA

✅ 3 lipca 2020 r. (piątek).
➡️ Godz. 17:00-19:00.
„Muzyka w mieście z ICK i Galerią Jeziorak”.
Recital pianistyczny.
Miejsce: Przy Galerii Jeziorak.

✅ 4 lipca (sobota).
➡️ Godz. 13:00 – 15:00.
„Muzyka w mieście z ICK i Galerią Jeziorak”.
Koncert pieśni żeglarskich w wykonaniu zespołu Sztywny Rumpel.
Miejsce: Przy Galerii Jeziorak.

✅ 4 lipca 2020 r. (sobota).
➡️ Godz. 20:00.
Koncert „Tribute to STING”, Anna Rosochacka w towarzystwie trio:
Artur Twarowski – gitara, Maciej Magnuski – bas, Tomasz Mądzielewski – instrumenty perkusyjne, GOŚCINNIE – GRZECH PIOTROWSKI.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

✅ 10 lipca 2020 r. (piątek) – Uroczyste Obchody 100 – lecia plebiscytu na Warmii i Mazurach.

✅ 11 lipca 2020 r. (sobota).
➡️ Godz. 13:00 –15:00.
„Muzyka w mieście z ICK i Galerią Jeziorak” w wykonaniu Orkiestrantów Młodzieżowej Orkiestry Dętej pod kierunkiem Michała Kowalewskiego.
Miejsce: Przy Galerii Jeziorak.

!!!DNI IŁAWY 2020!!!

✅ 11 lipca 2020 r. (sobota).
➡️ Godz. 13:00- Spektakl dla dzieci.
„Pchła Szachrajka” w wykonaniu aktorów Teatru Czwarte Miasto.
Miejsce: Kinoteatr „Pasja”.
Animacje dla dzieci.
➡️ Godz.19:00- koncert „Asia Dembler & Sławek Kasprzycki-Akustycznie”.
➡️ Godz. 20:00- Para.
➡️ Godz.21:30- Renata Przemyk Akustik Kwartet.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

➡️ Godz. 22:00 – Kino samochodowe.
Miejsce: Parking przy basenie.

✅ 12 lipca 2020 r. (niedziela).
Animacje dla dzieci.
➡️ Godz. 16:00 – Biesiada Staropolska.
➡️ Godz. 18:00- Koncert Haliny Frąckowiak.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

➡️ Godz. 21:30 – Kino samochodowe.
Miejsce: Parking przy basenie.

✅ 17 lipca 2020 r. (piątek).
➡️ Godz. 17:00-19:00.
„Muzyka w mieście z ICK i Galerią Jeziorak”.
Recital pianistyczny.
Miejsce: Przy Galerii Jeziorak.

✅ 18 lipca 2020 r.
Legendy motoryzacji w Iławie.
Wystawa i parada pojazdów zabytkowych.

➡️ Godz. 17:00 – Koncert zespołu Blues Station.
Animacje dla dzieci.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

✅ 24 lipca 2020 r.
➡️ Godz. 17:00-19:00.
„Muzyka w mieście z ICK i Galerią Jeziorak”.
Recital pianistyczny.
Miejsce: Przy Galerii Jeziorak.

✅ 25 lipca 2020 r.
➡️ Godz. 13:00 –15:00.
„Muzyka w mieście z ICK i Galerią Jeziorak” w wykonaniu Orkiestrantów Młodzieżowej Orkiestry Dętej pod kierunkiem Michała Kowalewskiego.
Miejsce: Przy Galerii Jeziorak.

✅ 25 lipca 2020 r.
➡️ Godz. 20:00- Koncert zespołów: Sztywny Pal Azji, Chłopcy z Placu Broni.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

✅ 26 lipca 2020 r.
➡️ Godz. 20:00.
Koncert Nicka Sincklera.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

✅ 1 sierpnia 2020 r. – Szanty.
➡️ Godz. 19:00 Ryczące Dwudziestki.
➡️ Godz. 20:30 EKT.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

✅ 1 sierpnia 2020 r. – Premiera spektaklu teatralnego „Urodziny…u rodziny” w wykonaniu Iławskiej Grupy Aktorskiej.
Miejsce: Kinoteatr „Pasja”.

!!!Preludium do 50. Międzynarodowego Festiwalu Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting „Złota Tarka”!!!

✅ 7 sierpnia 2020 r. – Koncert jazzowy.
Mini Parada w wykonaniu Młodzieżowej Orkiestry Dętej ZS im. Bohaterów Września 1939 roku.

➡️ Godz. 20:00.
Józef Eliasz Band.
Michał Jaros Band.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

✅ 8 sierpnia 2020 r. – Koncert jazzowy.
➡️ Godz. 20:00.
Warszawska Orkiestra Sentymentalna.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

✅ 9 sierpnia 2020 r. – Koncert jazzowy.
➡️ Godz. 20:00.
Monika Borzym, Krzysztof Dys, Grzech Piotrowski.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

✅ 15 sierpnia 2020 r.
Spektakl Teatralny „ Pan Kejk” w wykonaniu Olsztyńskiego Teatru Tańca.
Miejsce: Kinoteatr „Pasja”.

✅ 22 sierpnia 2020 r.
➡️ Godz. 20:00– Czesław Mozil.
Miejsce: Amfiteatr im. Louisa Armstronga w Iławie.

✅ 23 sierpnia 2020 r.
➡️ Godz. 18.00 – Spektakl Teatralny.
„Cudowna Terapia” w wykonaniu Dominiki Ostałowskiej, Dariusza Kordka, Artura Pontka.
Miejsce: Kinoteatr „Pasja”.

REKLAMANAJLAK
REKLAMASylwester

51Komentarze

dodaj komentarz

Portal infoilawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

  • ~Katarzyna 51 ponad rok temuocena: 100% 

    Iława!!! Miasto starych ludzi!!! Tutaj nic się nie dzieje!!! Ostróda tętni życiem, a Iława nic!!! Nie wiem kto za to odpowiada, ale nawet jak coś jest to takie byle co, że nie ma zainteresowania. Pomietam czsay kiedy Iława nie miała amfiteatru i potrafiła zorganizować imprezy na trawie i było fajnie. Skoro ktoś kto za to odpowiada nie ma pomysłu, albo nie potrafi, niech podpyta Ostródy jak to zrobić. Ostróda wie doskonale.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kulturalny 50 ponad rok temu

    Czyli trzeba zapytać Panią Ewę Wiśniewską...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Mały 49 ponad rok temuocena: 67% 

    hmmm. A widział ktoś z Was szanowni czytelnicy repertuar Olsztyna? Niby hajs jest, a i kadra obsługi kultury bardziej doświadczona, a wielkie imprezy odwołane... ciekawe dlaczego. Pewnie wystraszył się Olsztyn oferty Ostródy :) Naprawdę w Iławie nie jest źle z ta ofertą, a powiedziałbym nawet, że "rozsądnie" jak na czasy które nastały. Zawsze mogliście mieć takie bagienko jak Lidzbark Warmiński... tam to dopiero ktoś zgasił światło w Centrum Kultury.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Marek 48 ponad rok temuocena: 20% 

    Brawo ostroda! Pani ewa wroc!

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Słuchacz 47 ponad rok temuocena: 100% 

    Proponuję dodać do zestawienia Lubawę, to nie będzie trudne, biała plama na kulturalnej mapie. Pisowski dyrektor MoK do zwolnienia, bo zamiast efektywnie pracować ma koronawirusowa zasłonę dymna, kompletnie nic się nie dzieje jeśli chodzi o koncerty, wstyd dla Lubawy!

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Janka 46 ponad rok temuocena: 47% 

    Moi Drodzy oferta była bogatsza o wiele i pewnie trafiła by w gusta....przynajmniej co niektórych, nastąpiła zmiana z uwagi na korona.Dla jednych jest wirus dla drugich nie...., uważam że podejście ICK i burmistrza jest przemyslane - minimalizowanie ryzyka.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Iławiak 45 ponad rok temuocena: 35% 

    O czym wy piszecie Ostróda czy Iława. Iława brudne miasto, tak zarośniętego miasta nigdy nie było. Co do inwestycji nie potrafili otworzyć przy Dworcu na 715 lecie Iławy. Dno

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Wsp 44 ponad rok temuocena: 42% 

    Na takie dni miasta to nie mruczanki. Jest tyle dobrych zespołów [nie disco polo]

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kola8 43 ponad rok temuocena: 39% 

    zmienic burmistrza idyrektor ick bo opery my niechcemy bylem w ostrudzie pelen luz super

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~olaboga 42 ponad rok temuocena: 40% 

    ~o rety~ poniżej to musi być myśliciel nieprzeciętny. jego możliwości pisarskie ograniczyły się do skrytykowania kogoś. jako nieanalfabeta powinien rzeczowo przedstawić swoje propozycje z pozycji znawcy kultury

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~o rety... 41 ponad rok temuocena: 63% 

    Kola 8 to typowy przykład tak często spotykanego w całym kraju wtórnego analfabety, którego możliwości pisarskie ograniczają się do wystukania pełnego byków sms-a, a czytelnicze do odczytywania innych sms-ów oraz oczywiście napisów na flaszkach. Przykład typowego osobnika, którego umiejętności oceny różnych zjawisk i właściwie całej rzeczywistości ograniczają się najczęściej do czterech określeń - pełen luz, super oraz często także - spoko i zajebiście. I tacy właśnie "znawcy" kultury zawsze żądają by wszyscy inni dostosowali się do ich gustów i potrzeb - czyli przede wszystkim do "deską polo" oraz jakiegoś kretyńskiego kabareciku...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~zenobiusz 40 ponad rok temuocena: 83% 

    kola 8 - skończ podstawówkę i naucz się chociaż troszeczkę ortografii analfabeto a następnie zajmuj głos /byłem w ostrudzie - ha ha ha /

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~buraczane pola 39 ponad rok temuocena: 65% 

    Przecież imprezy planowane w Ostródzie to kompletne zwały chały i muzycznego bezguścia. Typowe prymitywne rykowiska typu "trąbka, pompka i lewarek" dla otępiałych na jakąkolwiek muzyczną kulturę tzw. buraków. Oraz oczywiście kabareciki dla rechoczących z byle czego stada kretynów na widowni w czapeczkach z migającymi światełkami. Ubaw po pachy...

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~odpowiedź do odpowiedzi 38 ponad rok temuocena: 88% 

    A kim Ty jesteś skoro twierdzisz, że akurat Twój gust jest "najgustownieszy"? Też Ci można odpowiedzieć, że "typowy z Ciebie" (tu sobie wstaw to samo co wcześniej wstawiłeś pod adresem autora powyższej wypowiedzi). A także byś "wziął się chłopie i wyluzował" cokolwiek ten bełkot oznacza. I zacznij zastanawiać się nad życiem, którego wartości nie kształtują ani prymitywne disco polo ani żaden kabarecik dla kretynów. Ciebie jednak najwyraźniej najbardziej raduje cieszenie się z byle czego.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~odpowiedź 37 ponad rok temuocena: 27% 

    a kim Ty (...) jesteś, że twierdzisz że Twój gust jest lepszy od innych gustów... typowy (...) z Ciebie, weź chłopie wyluzuj i zacznij cieszyć się życiem

    Edytowany: ponad rok temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Gruszka 36 ponad rok temuocena: 63% 

    Kilka lat temu przez przypadek będąc w Iławie, usłyszałem przechodząc obok amfiteatru odgłosy imprezy. Wszedłem do środka, za darmo a tam kabaret "Paranienormalni". Zabawy i uciechy miałem co nie miara, ale w trakcie imprezy świetnie prowadzonej, jedna myśl nie dawała mi spokoju. Dlaczego jest tak mało ludzi. Nawet za darmo nie chcieli przyjść. Czy przez przypadek nie przyszedł czas, że trzeba jeszcze do imprezy dodać darmową kiełbasę z grilla i piwo. Pisząc mało ludzi, powiem, że to była garstka. Kulturę trzeba smakować każdą, zwłaszcza, gdy podają ją za darmo. Czasem jest wyborna a czasem nie trafia w nasze kubki smakowe, ale warto ruszyć tyłek. Zauważyłem także, że tym którym się nie chce, to najwięcej sieją niezadowolenie z wycieczkami personalnymi. Nikogo nie bronię i ganić nie będę, proszę tylko o branie udziału w życiu kulturalnym każdego z tych miast i proszę pamiętać budżety i możliwości miast są jakie są. Nie da się ukryć, że repertuar letni Ostródy jest kosztowo wysoki.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Jamroży 35 ponad rok temuocena: 75% 

    Sorki to było w hali sportowej więc na pewno byliśmy na innych wydarzeniach. A tak na marginesie to paranienormalni chyba nie występowali w amfiteatrze ale być może się mylę.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Jamroży 34 ponad rok temuocena: 100% 

    To może byliśmy na innych imprezach. Bo ja byłem na tym samym kabarecie (co roku taki mini kabareton 2 kabaretów) była to impreza biletowana z pełnym amfiteatrem.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~xyz 33 ponad rok temuocena: 50% 

    Kiedyś Iława była liderem. Repertuar dla każdego się znalazł. Teraz to jakaś masakra. No ale mamy powiew młodości w Iławie. Czasami jest tak, że przychodzi ktoś młody i ma wizję i pomysł na miasto jednak my mieliśmy pecha. Kultura pada. Nowa dyrektor kompletnie nie radzi sobie na tym stanowisku. Widzą to już ludzie, którzy od lat przyjeżdżają tu na wakacje.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Wstyd 32 ponad rok temuocena: 43% 

    Co się stało z naszym pieknym i czystym miastem.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Mieszkaniec 31 ponad rok temuocena: 91% 

    Droga redakcjo, Ostróda jedyblnie wynajmuje amfiteatr a to agencje organizują koncerty nie ostródzkie centrum kultury ani Ostróda. W Ostródzie bo tam jest zadaszony amfiteatr.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Ostróda 30 ponad rok temuocena: 100% 

    To mało wiesz...Agencje wynajmują amfiteatr w Ostródzie z obsługą czyli pracownikami,nagłośnieniem,sprzątaniem i ochroną.Centrum Kultury pomaga w dystrybucji biletów i promocji imprezy.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Uważny 29 ponad rok temuocena: 78% 

    Masz rację, komercyjne imprezy. Właśnie kupiłem bilet na Zalewskiego, 80zł.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Chuck 28 ponad rok temuocena: 48% 

    Kopaczewski musi odejść! Kopaczewski musi odejść!.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Marek 27 ponad rok temuocena: 100% 

    No slaby ten burmistrz

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~!! 26 ponad rok temuocena: 84% 

    Ostróda prekursorem nowych ognisk covida. Tylko po co?

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~iławiak 25 ponad rok temuocena: 71% 

    bo pamięta Ostróda , że z nami wygrać się nie uda. / pewnie jedynie starsze pokolenie pamięta tamte zawody /

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Słuxacz 24 ponad rok temuocena: 60% 

    Na gwiazdy to można jechać pendolinem do Warszawy. Nikomu to nie jest do szczęścia potrzebne. Czemu szanty znowu w betonie? Jak nie macie miejsca to zróbcie to na wyspie.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~szczepan54 23 ponad rok temuocena: 89% 

    Urzekł mnie ten Zespół Artystyczny Wojska Polskiego w Ostródzie, aż się chyba wybiorę. Dzięki za informację.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Ona 22 ponad rok temuocena: 60% 

    Jest duży wybór a między Iławą a Ostródą 30km,każdy może wybrać coś dla siebie, ranking które imprezy "lepsze" jest poprostu niepoważany.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Jamroży 21 ponad rok temuocena: 80% 

    Powiem krótko. Tak powinien wyglądać kalendarz. Szeroki wachlarz i kto co lubi. Ale zaraz burmistrz zacznie przekonywać że w Iławie bardziej kulturalnie. Wiem też, że zaraz zacznie się hejt na mnie. Ale w poprzednich latach działo się i repertuar był szeroki od umpa umpa przez kabarety po muzykę popularną ale i przepraszam za słowo muzykę "trudniejszą" ale równie wspaniałą jak Jazz. Teraz jest tylko jedyny ulubiony typ muzyki. A komu się nie podoba to cham źle wykształcony albo patologia. Nie tędy moi drodzy internauci droga. I odnosząc się że jest w Iławie mała frekwencja. Wiecie skąd ona wynika? Z jakości repertuaru. Od tysięcy lat ludzie się lubią bawić. I to trzeba im dać. Nie zmieniajcie na siłę jak ludzie mają myśleć i czego słuchać, a to obecnie główny problem naszych czasów. Rządzę więc będziesz słuchał tego co ja chcę. Reszta niech siedzi w domu jak się nie podoba. Więc cóż siedzi albo jedzie do Ostródy. Wszystko na ten temat. Teraz jedźcie po mnie

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Ja 20 ponad rok temuocena: 64% 

    Jamroży,trafiłeś w samo sedno!Iława uważa tak jak Ty,a hejtować będzie tylko sekta Kopaczewskiego.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~co prawda , to prawda 19 ponad rok temuocena: 75% 

    Jamroży, ja na pewno po tobie nie pojadę,,ani hejtować nie zamierzam. masz rację i tyle.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Pawlik 18 ponad rok temuocena: 58% 

    Kopaczewski nie robi kompletnie nic .pianino jakieś żeglarskiej biesiady co to ma być jak to było w kabarecie niech ktoś to zatrzyma !!! Wgl nie dba o ilawe kompletnie nic dla młodzieży dla dzieci i ludzi w wieku 25-40 lat (przykład) ja z dziećmi mam iść na jakieś pianino czy na jakąś fronckowiak ? No proszę

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Xyz 17 ponad rok temuocena: 68% 

    Wiecie, mając amfiteatr, którego widownia jest zbyt mała cudów nie uczynimy. Potrzebna jest rozbudowa obecnego obiektu (w przyszłych latach oczywiście) aby zwiększyć jego możliwości. Nie wierzę że żaden fundusz nie może zostać wykorzystany. Skoro są środki na galerie jazzowe, płacę pod dworcem to z pewnością znajdą się takowe na kulturę. Miejsca dużo nie ma ale inżynieria swoje potrafi. Mieliśmy swoje 5 minut parę lat temu. Zazdrościli nam lotniczej majówki. A teraz? Szczerze mówiąc bardzo chciałbym aby Iława spłynęła z wielu imprez. Mamy dwie plaże które mogą mieć kino letnie czy koncerty. Mamy stadion i ogromne pole przed...tiffim. można snuć, kombinować Ale musi tego chcieć Burmistrz, który ma swoją wizję Ale często mnie jego decyzję rozsmaczają. Miałem nadzieję na powiew świeżości Ale nie wszystko jest w jak najlepszym porządku :)

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~taka prawda 16 ponad rok temuocena: 55% 

    jeżeli komuś Iława się nie podoba ,,, to dziwę się , że jeszcze nie zamieszkał w Ostródzie ...powodzenia chwalcy Ostródy ,,,,,,,na powitaniu przywita was złomowisko na wjeździe

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Marek 15 ponad rok temu

    A w sumie to czyja to byla decyzja pania ewe wymieniać? No czyja?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Prawda 14 ponad rok temuocena: 68% 

    Ostróda ma porządny amfiteatr, może sobie pozwolić na takie imprezy. Nasi ilawianie nie kupują biletów, przecież mogą na krzywy ryj oglądać koncerty zza płotu! Poza tym u nas wejdzie do amfiteatru garstka ludzi i koncert się nie zwróci. Nie ma co porównywać Iławy do Ostródy. Uważam, że nasze imprezy nie są takie złe. Ale skąd ludzie mają wiedzieć skoro zamiast wyjść z domu i się przekonać wola siedzieć z głową w telefonie i hejtowac wszystko dookoła.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~21 latka 13 ponad rok temuocena: 33% 

    To fakt są straszne... Aż nie wiadomo jak to hejtowac xd

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ster 12 ponad rok temuocena: 74% 

    Ograniczenie kosztów na kulturę to jedno, I tu się zgadzam, że to błąd. Ale jeżeli chodzi o p. Wiśniewską to ona na głowie stanie żeby pokazać jaka jest dobra. Nawet kosztem wywalenia za przekroczenie uprawnień. Dlaczego jak była w Iławie nie pokazywała tyle. Po prostu chce pokazać - patrzcie co straciliście. Zobaczymy za dwa, trzy lata, Jaka tam będzie atmosfera, jakie imprezy.

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Fun 11 ponad rok temuocena: 73% 

    Wiśniewska nie musi już nic udowadniać...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~szczepan54 10 ponad rok temuocena: 67% 

    A to też prawda - Wiśniewska chce się teraz wykazać i dać pstryczek w nos: "patrzcie, taka jestem cudowna, a ze mnie zrezygnowaliście".

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Klaudia 9 ponad rok temuocena: 63% 

    Dokładnie. Ograniczenie budżetu to błąd, ale ICK widać że robi co może z tego czym dysponuje. Ci ludzie sie staraja naprawde i to widac. Sama ostroda może kulturowo stać lepiej. Owszem. Ale utrzymanie miasta i jego wizerunek jest dużo gorszy. Chodniki, tragedia. Rozpalanowanie, stan budynków. Tutaj iława jest dużo do przodu. Faktycznie w chwili obecnej trawa przyrastająca w chodnikach nie służy do podtrzymania tego argumentu. ale i nie ma na co narzekać. Okażmy wsparcie ICK i tym ludziom którzy pracują by pomimo ratusza było w iławie cokolwiek.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Swojak 8 ponad rok temuocena: 62% 

    Tak powinien wyglądać kalendarz imprez letnich...Brawo Ostróda!

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Eh 7 ponad rok temuocena: 75% 

    Ilawa już niedługo z festynem w Nowej Wsi przegra, daleko dam do Ostródy nawet z porządkiem w mieście

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Katarzyna 6 ponad rok temu

    Ojjjjj święta prawda

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Nowa wieś 5 ponad rok temuocena: 79% 

    Jak będzie tak dalej to nie pozwala na festyn w Nowej Wsi żeby wstydu się Iława nie najadła

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Wrr 4 ponad rok temuocena: 59% 

    W Iławie na bogato

    odpowiedz oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~milczenie podobno jest złotem 3 ponad rok temuocena: 51% 

    ja nie chciałbym , żeby Iława konkurowała kiedykolwiek z wizytówką Ostródy , czyli tą stertą złomu na wjeździe do Ostródy . nie porównujcie, bo jeszcze Jasło nas obśmieje.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAKOMA
tel. 500 530 427 lub napisz kontakt@infoilawa.pl
REKLAMAzajazd 2
REKLAMAreperator
REKLAMAKORIM
Artykuł załadowany: 0.5068 sekundy