
Porządek obrad
-
Otwarcie i stwierdzenie quorum.
-
Ustalenie porządku obrad.
-
Przyjęcie protokołu z XIII Sesji.
-
Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2024 oraz prognoza na 2025 (referuje Dyrektor MOPS).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Iławy na lata 2025–2045 (referuje Skarbnik Miasta).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Iławy na 2025 rok (referuje Skarbnik Miasta).
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia sieci publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Iława (referuje Dyrektor ICUW).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia prawa własności nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. Dąbrowskiego (referuje II Zastępca Burmistrza).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym lokalu mieszkalnego nr 11 przy ul. Smolki 30 na rzecz najemcy (referuje II Zastępca Burmistrza).
-
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym udziału w nieruchomości przy ul. Kościuszki 13A/17 na rzecz współwłaścicieli (referuje II Zastępca Burmistrza).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym lokalu mieszkalnego nr 23 przy ul. Narutowicza 11 na rzecz najemcy (referuje II Zastępca Burmistrza).
-
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym lokalu mieszkalnego nr 33 przy ul. Jagiellończyka 5 na rzecz najemcy (referuje II Zastępca Burmistrza).
-
Podjęcie uchwały w sprawie „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Miejskiej Iława na lata 2025–2029” (referuje II Zastępca Burmistrza).
-
Podjęcie uchwały w sprawie dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Iława (referuje II Zastępca Burmistrza).
-
Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Przewodniczącego Rady Miejskiej w Iławie (referuje Sekretarz Miasta).
-
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Miasta Iławy.
-
Wnioski mieszkańców Iławy.
-
Sprawy bieżące i wolne wnioski.
-
Komunikaty i oświadczenia.
-
Zamknięcie obrad XIV Sesji.